Bridges and Underpasses
(ဂံုးေက်ာ္တံတားမ်ားႏွင့္လိႈဏ္ေခါင္းမ်ား)
ေခတ္မီျမိဳ႔ျပေတြမွာ
တစ္ေန႔တစ္ျခားထူထပ္လာတဲ့ ကားၾကပ္တဲ့ျပႆနာ၊ ခရိးသြားျပႆနာေတြကို
ေျဖရွင္းဘို႔ ၾကိဳးစားၾကရာမွာ ဂံုးေက်ာ္တံတားမ်ား၊ ေျမေအာက္လႈိဏ္ေခါင္းမ်ား
ေဆာက္လုပ္ျပီး ေျဖရွင္းၾကတာဟာလည္း
နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနည္းကိုသံုးရာမွာ တစ္ႏိုင္ငံနဲ႔ တစ္ႏိုင္ငံေတာ့
မတူညီၾကပါဘူး။ ကိုယ့္ျမိဳ႔ျပရဲ႔ အေျခအေနေပၚမူတည္လို႔ ကြာျခားၾကပါတယ္။
က်ေနာ္ဆိုလိုတာက နည္းစံနစ္မဟုတ္ပါဘူး။ မဟာဗ်ဴဟာ ေရြးခ်ယ္မႈပါ။ ဒီေနရာမွာ
အခုတစ္ေလာ ႏိုင္ငံေတာ္အာဏာပိုင္မ်ားက ေျပာသလို
စကၤာပူလိုျဖစ္ေအာင္ၾကိဳးစားမယ္လို႔ဆိုျပီး သူနဲ႔တစ္ထပ္တည္းတူေအာင္
အတုယူစရာမလိုပါဘူး။ "စု-တု-ျပဳ" ၾကရမွာပါ။ သူတို႔အေနအထားနဲ႔
လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ေအာင္လုပ္ထားတာေတြကို သြားေလ့လာ၊ အတုယူသင့္တာကို
အတုယူျပီး ကိုယ့္ပံုစံကို ဗ်ဴဟာခ်ရမွာပါ။ လုပ္တာကေနာက္၊ ဗ်ဴဟာကအရင္ပါ။
သမၼတၾကီးက လုပ္ေပးပါေျပာတိုင္းလည္းခ်က္ခ်င္း ထလုပ္စရာမလိုပါဘူး။
ေရရွည္စီမံကိန္းခ်ျပီး ဘတ္ဂ်တ္ခြဲေ၀ကာ တစ္ဆင့္ျပီးတစ္ဆင့္
အေကာင္အထည္ေဖာ္ရမွာပါ။
ထိုင္းႏိုင္ငံ ဘန္ေကာာက္
ထိုင္းေတြက
ဘန္ေကာက္ျမိဳ႔ေတာ္ကလမ္းေတြကို ယာဥ္ထူထပ္တဲ့ေနရာေတြမွာ မဟာဗ်ဴဟာလမ္းမၾကီး
နဲ႔ ဗဟာဗ်ဴဟာလမ္းငယ္ဆိုျပီး ခြဲျခားလိုက္တယ္။ ဥပမာျပရရင္ ျပည္လမ္း၊
ကမၻာေအးဘုရားလမ္းတို႔ဟာ လမ္းမၾကီးျဖစ္ျပီး ေျမနီကုန္းနဲ႔ လွည္းတန္းတို႔ဟာ
လမ္းငယ္ေပါ့့ဗ်ာ။ အဲဒီလမ္းမၾကီးနဲ႔ လမ္းငယ္ဆံုတဲ့
ေနရာေရာက္တိုင္း
လမ္းမၾကီးဖက္ျခမ္းမွာ ခံုးေက်ာ္ထားထားေပးတယ္။ super busy လမ္းေတြ
ဆိုရင္ေတာ့ အေရးမပါတဲ့ လမ္းသြယ္ေတြနဲ႔ ဆံုတဲ့ေနရာေတြမွာေတာင္ ခံုးေက်ာ္ေဆာက္ထားေပးတယ္။
ဒါေပမယ့္
ျမိဳ႔လည္ေခါင္ရပ္ကြက္ေတြမွာ ေန႔လည္ေန႔ခင္းေတာင္ ပက္က်ိႏႈံးနဲ႔ေရြ႔ေနတဲ့
ကားျမစ္ၾကီးေတြေၾကာင့္ ဘန္ေကာက္ဟာ ကမၻာေပၚမွာ ကားအက်ပ္ဆံုးျမိဳ႔ေတာ္အျဖစ္
နံမည္ဆိုးနဲ႔ ေက်ာ္ၾကားတုန္းပါဘဲ။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ စိတ္ဓါတ္မက်ပါဘူး။
ပံုမွာျမင္ရတဲ့အတိုင္း မိုးပ်ံတံတားေတြကို
အင္တိုက္အားတိုက္ေဖာက္လုပ္ဆဲပါဘဲ။
ဒါေပမယ့္ ျမိဳ႔ေတာ္တြင္းကားနဲ႔
လူဦးေရတိုးပြားလာမႈႏႈန္းက ေဆာက္လုပ္ျပီး ေဆာက္လုပ္ဆဲ
အေျခခံအေဆာက္အအံုေတြထက္ျပီးစီးႏႈန္းထက္ေက်ာ္လြန္ေနတုန္းပါဘဲ.........
တစ္ခါတစ္ရံမွာ တစ္ကီလိုမီတာေရြ႔ဘို႔ တစ္နာရီေက်ာ္ၾကာရတယ္ဆိုတဲ့ complaints ေတြဟာ ၾကားေနက် သံစဥ္ေဟာင္းေတးတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေနခဲ့ပါျပီ။
လမ္းေတြကို
ေဘးသို႔ထပ္ခ်ဲ႔ဘို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့အခါ ေဒါင္လိုက္ခ်ဲ႔လာၾကပါတယ္။
ထိုင္းမွာ အသစ္ေဆာက္လုပ္ျပီးနဲ႔ ေဆာက္လုပ္ဆဲ Expressways ေတြဟာ
မိုးပ်ံတံတားေတြျဖစ္လို႔လာပါတယ္။ ဘန္ေကာက္ဟာ ႏိုင္ငံတကာစံညႊန္းေတြအရ
စကၤာပူျပီးလွ်င္ အေရွ႔ေတာင္အာရွမွာ ဒုတိယေစ်းအၾကီးဆံုး Mega City
ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းေတြကို အသစ္ေဖာက္လုပ္ဘို႔ လက္ရွိအိမ္ျခံေျမေတြကို
ဖယ္ရွားဘို႔က အေလ်ာ္အစားမ်ားလာတဲ့အခါ လမ္းေတြကို မိုးေပၚက သြားဘို႔ကလြဲျပိး
အျခားကုန္က်စံရိတ္သက္သာတဲ့ နည္းလမ္းမရွိေတာ့ပါဘူး။ ေျမေအာက္လမ္းေဆာက္ရတာ
ပိုျပီးကုန္က်စံရိတ္မ်ားျပီး နည္းပညာပိုမိုရႈပ္ေထြးလို႔ပါ။
ဒီအတြက္ေပးဆပ္ရတဲ့ တန္ဘိုးက ျမိဳ႔ရဲ႔အလွအပေနရာေတြနဲ႔ အေဆာက္အဦးအခ်ိဳ႔ဟာ
ဒီတံတားၾကီးေတြေၾကာင့္ အနီးကပ္ျမင္ကြင္းကြယ္သြားပါတယ္။
ဘန္ေကာက္ဟာ
ပင္လယ္ျပင္အထက္ ၆.၅-ေပဘဲျမင့္ပါတယ္။ ေကာလဟလအခ်ိဳ႔က ဘန္ေကာက္ဟာ
ႏံုးေျမေပၚမွာတည္ေနျပီး တစ္ႏွစ္ကို (၂)လကၼ ႏႈန္းနဲ႔
ေျမၾကီးထဲကၽြံ၀င္ေနတာေၾကာင့္ (၂၀၃၀) မွာ
ပင္လယ္ေရေအာက္စံုးစံုးျမဳပ္သြားေတာ့မွာလို႔ ဆိုပါတယ္။
ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္အတြင္းဘန္ေကာက္ေရၾကီးမႈ ျပႆနာကို ရင္ဆိုင္ရတဲ့အခါ
ဒီေကာလဟလခန္႔မွန္းခ်က္အေပၚစိုးရိမ္မႈေတြ ဟာ ေဒသခံေတြေကာ
ျပည္ပရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံသူေတြအေပၚမွာပါ ဖိစီးလို႔လာခဲ့ပါတယ္။
ဒီေနရာမွာ ျဖတ္ျပီး အခုေခါင္းစဥ္နဲ႔ တိုက္ရိုက္မဆိုင္ေသာ္ျငား သြယ္၀ိုက္ဆက္စပ္ေနေသာ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးအပိုင္းကိုတင္ျပပါ့မယ္။
ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္က
ဘန္ေကာက္မွာရွိတဲ့ အင္တာေနရွင္နယ္ေလဆိပ္ ဒြန္ေမာင္း ေရၾကီးလို႔ ေလယာဥ္ေတြ
ေရနစ္ဆံုးရႈံးရတဲ့အခါ ေရကလည္းရုတ္တစ္ရက္မက်တဲ့အခါ ဘန္ေကာက္က
ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ကုမၸဏီအခ်ိဳ႔ဟာ ရန္ကုန္ေလဆိပ္နားတစ္၀ိုက္ကေျမေတြကို
လာေရာက္ငွားရမ္းၾကပါတယ္။ ဒါဟာ ဘာကိုျပသလဲဆိုေတာ့ ဘန္ေကာက္ bottle neck
ျဖစ္တဲ့အခါ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံသူေတြက ရန္ကုန္ကို စဥ္းစားတယ္ဆိုတာ
သြားေတြ႔ပါတယ္။ ကဲဗ်ာ မိုးမျပိဳဘူး ျပိဳခဲ့မယ္ဆိုရင္ေကာဗ်ာ။
ဆိုၾကပါစို႔-
ဘန္ေကာက္ျမိဳ႔ၾကီး ပင္လယ္ေရေအာက္ေရာက္ခဲ့မယ္ ဆိုရင္ေကာဗ်ာ ။
ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံသူေတြ ေရႊ႔မယ့္ေနရာကို ရန္ကုန္ျဖစ္ေစမလား ။ ဒါမွမဟုတ္
ဖႏြမ္းပင္အျဖစ္ခံမလား က်ေနာ္တို႔ ေရြးရပါမယ္။
ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံရဲ႔
ဖြံ႔ျဖိဳးတိုးတက္မႈကို ျပဆိုတဲ့ အညႊန္းကိန္းေတြဟာ လမ္းတံတားနဲ႔
ပို႔ေဆာင္ေရးကဏၰမပါလို႔မျပီးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔ရန္ကုန္ဟာ
ပထမတန္းစားရန္ကုန္ျဖစ္လာဘို႔ က်ေနာ္တို႔မွာ ဘတ္ဂ်က္လိုတယ္။ ေစတနာမွန္တဲ့
အေတြ႔အၾကံဳရင့္က်က္တဲ့ပညာရွင္ေတြလိုတယ္။ အလိုအပ္ဆံုးက စံနစ္တစ္က်
စီမံခန္႔ခြဲတတ္တဲ့ ေခါင္းေဆာင္လိုတယ္။
စကၤာပူက အာဏာရွင္ လီမိသားစုက
အေရွ႔ေတာင္အာရွ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးကဏၰမွာ ထိပ္ဆံုးကေျပးေနတဲ့
ေဟာင္ေကာင္နဲ႔ ဘန္ေကာက္ရဲ႔ ေ၀စုကိုခြဲယူဘို႔ စံနစ္တစ္က် စီမံပါတယ္။ 2010
Annual report အရ ခ်န္ဂီဟာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကထက္ ၁၃% တိုးျပီးခရီးသည္ ၄၂သန္းကို
၀န္ေဆာင္မႈ ေပးကာ ကမၻာေပၚက ခရီးသြားအမ်ားဆံုး၀င္ထြက္တဲ့စာရင္းမွာ အဆင့္
၁၈ခ်ိတ္ပါတယ္။ ဘန္ေကာက္က ၄၃သန္းနဲ႔ အဆင့္(၁၇)ပါ။ က်ေနာ္တို႔
ရန္ကုန္ေလဆိပ္ဟာ ခရီးသည္ ၄.၂သန္း မေျပာနဲ႔ ၊ ၄သိန္း၂ေသာင္းကို
၀န္ေဆာင္မႈေပးတာေတာင္ မႏိုင္နင္းေသးပါဘူး။ အဆ(၁၀၀) ကြာဟေနတဲ့ ပမာဏပါ။
စကၤာပူ
စကၤာပူ
ႏိုင္ငံမွာေတာ့ ျမိဳ႔ထဲလမ္းေတြမွာ ခံုးေက်ာ္တံတားေဆာက္လုပ္တာရွားပါတယ္။
ဒီအစား ျမိဳ႔နယ္ေတြေဘးကပတ္ေဖာက္ထားတဲ့ အျမန္လမ္းေတြကို ဦးစားေပးျပီး
ေဖာက္လုပ္ပါတယ္။ အဲဒီအျမန္ေမာင္းလမ္းေတြဟာ ရပ္ကြက္ၾကီး (သို႔)
ျမိဳ႔နယ္ထဲဆင္းတဲ့အခါ Exit ဆိုတဲ့ လမ္းေျမာင္ေတြကေန ဆင္းသြားျပီး
သက္ဆိုင္ရာျမိဳ႔နယ္ေတြထဲေရာက္သြားပါတယ္။ Exit တိုင္းမွာ
ခံုးေက်ာ္တံတားရွိတယ္။ ျမိဳ႔လယ္ေခါင္ေနရာေတြမွာေတာ့ အျမန္ေမာင္းလမ္းဟာ
လႈိဏ္ေခါင္းထဲေရာက္သြားပါတယ္။ ရည္ရြယ္ခ်က္က ျမိဳ႔လည္ေခါင္
စီးပြားေရးရပ္ကြက္ေတြက ကိုလိုနီေခတ္အေဆာက္အဦးေတြရဲ႔ အလွအပ နဲ႔
ကုန္တိုက္ၾကီးေတြ ၊ စီးပြားေရးဆိုင္ရာ အေဆာက္အဦးေတြကို မကြယ္ေအာင္လို႔ပါ။
ျမိဳ႔နယ္တြင္းက လမ္းေတြကေတာ့ ပံုမွန္မီးပိြဳင့္ထားတဲ့ လမ္းဆံုေတြဘဲ
ရွိပါတယ္။ ဒါေတာင္ မိုးရြာတဲ့အခါ နဲ႔ အလုပ္သြားအလုပ္ျပန္အခ်ိန္ေတြမွာ
အျမန္လမ္းမၾကီးေတြေပၚမွာေတာင္ တစ္ေရြ႔ေရြ႔ဘဲ သြားႏို္င္ပါတယ္။ ယေန႔
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေရႊျမန္မာေတြ အားက်အထင္ၾကီးတဲ့ စကၤာပူမွာေတာင္
ေသေသခ်ာခ်ာမတြက္ခ်က္ဘဲ ေလာေလာ၊ေလာေလာလုပ္လို႔ အဓိက
စီးပြားေရးရပ္ကြက္ျဖစ္တဲ့ Orchard Road ေပၚမွာ ေရၾကီးတာ (၂)ႏွစ္ရွိပါျပီ။
ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိသေလာက္ Downtown Line ေျမေအာက္ရထားလမ္းအတြက္ Kallang
တူးေျမာင္းေပၚမွာ လုပ္ငန္းစကတည္းကပါ။ အခုေတာ့ Orchard လမ္းမၾကီးကို ျမွင့္၊
တူးေျမာင္းအသစ္ေတြျပန္တူးနဲ႔ ကုစားေနရပါတယ္။ ထို႔နည္းတူ တရုတ္တန္းမွာ
ေဆာက္ျပီးတာ တစ္ႏွစ္ေလာက္ဘဲရွိေသးတဲ့ Flyover တစ္ခုျပန္ဖ်က္ခ်လိုက္ရပါတယ္။
အသစ္ေဆာက္မယ့္ ေျမေအာက္ရထားလိုင္းလုပ္ငန္းခြင္နဲ႔ မလြတ္လို႔ပါ။
ထို႔နည္းတူ
နစ္ကိုလ္းဟိုင္းေ၀း မေတာ္တစ္ဆမႈဟာလည္း စကၤာပူႏိုင္ငံရဲ႔ နည္းပညာ နဲ႔
လုပ္ငန္းခြင္ေဘးအႏၱ႐ာယ္ ကင္းရွင္းမႈ ရာဇ၀င္မွာ သိသာထင္ရွားတဲ့
အမည္းစက္တစ္ခုပါဘဲ။ ဂ်ပန္ကုမၸဏီဆိုျပီး အထင္တစ္ၾကီး
ေလွ်ာ့တြက္ခဲ့မိတဲ့အမွားပါ။ လမ္းအမည္ေပးစံနစ္မွာလည္း
က်ေနာ္တို႔ေရွးျမန္မာေတြရဲ႔ ျမိဳ႔ေတာ္မႏၱေလးရဲ႔ ေျခဖ်ားေတာင္မမွီေသးပါဘူး။
က်ေနာ္ဆိုလိုခ်င္တာက
စကၤာပူဆိုတိုင္းအထင္မၾကီးပါနဲ႔လို႔ ဆိုလိုတာပါ....သူတို႔မွာလည္း
အားနည္းခ်က္ဆိုတာရွိပါတယ္။ ပံုတူကူးတယ္ဆိုတာ ရိုးစင္းလြန္းပါတယ္။
ကိုယ့္အေနအထားနဲ႔ ကိုက္ညီေအာင္ စံထုတ္ၾကဘို႔ပါ။
စကၤာပူ highway လမ္းေတြ
နဲ႔ ျမိဳ႔နယ္လမ္းမၾကီးေတြ standard ထားတဲ့ ယာဥ္ေၾကာပမာဏက (၃)လမ္းေမာင္း
စံနစ္ပါ။ အခုေတာ့ ဒီစံနစ္ဟာ ေခတ္မမွီေတာ့ပါဘူး။ Accident တစ္ခုျဖစ္တာနဲ႔
လမ္းေတြဟာဆို႔က်ပ္ျပီး ကားေတြေက်ာက္ခ်ရေတာ့တာပါဘဲ။ accident
လည္းမိုးေလးနည္းနည္းသည္းတဲ့အခ်ိန္ ၊ အလုပ္သြားအလုပ္ျပန္ခ်ိန္ဆိုရင္
အျမဲျဖစ္ေနက်ပါ။
ထားေတာ့....ခံုးေက်ာ္တံတားအေၾကာင္းျပန္ေကာက္ရေအာင္။
ခံုးေက်ာ္တံတားအေၾကာင္းဆိုရာမွာ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားလည္းပါပါတယ္။
အျမန္ေမာင္းလမ္းမၾကီးေတြမွာ လမ္းရဲ႔တစ္ဖက္တစ္ခ်က္
လူေနအိမ္ေျခမ်ားတဲ့ေနရာေတြမွာ ဟိုဖက္ျခမ္း နဲ႔ ဒီဖက္ျခမ္းကူးဘို႔
လူကူးစရာစၾကၤန္လိုလာပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ စကၤာပူႏိုင္ငံမွာ
လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားေဆာက္ၾကပါတယ္။ ေျမေအာက္စၾကၤန္ကိုေတာ့ က်ေနာ္သိသေလာက္
ျမိဳ႔လည္ေခါင္ Business District ေတြေအာက္မွာ City Link ၊ , Golden Mile
နားက တံတားေအာက္နဲ႔ ECP အျမန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ရပ္ကြက္ေတြကေန East Coast
Beach ကိုဆက္ထားတဲံ့ underpass ေတြဘဲရွိပါတယ္။
အျခားေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ လူကူးခံုးေက်ာ္ေတြပါ။ လူကူးခံုးေက်ာ္ေတြဟာ
ကားၾကီးေတြနဲ႔ လြတ္ေအာင္ 4.5 metre Hight limit ေပးထားရတာေၾကာင့္
သာမာန္လူေတြေတာင္မွ တက္ရတာ အခက္အခဲရွိပါတယ္။ ေျမေအာက္ စၾကၤန္ကေတာ့
အဆင္းအတက္သက္သာပါတယ္။ ေျမေအာက္လိႈဏ္ေခါင္းဆိုတာ ကားလမ္းေအာက္ေျမၾကီးကေန
အနက္ၾကီးတူးစရာမလိုပါဘူး။ လမ္းဟိုဖက္ျခမ္း၊ ဒိဖက္ျခမ္းေျမာင္းၾကီးတူးျပီး
အဲဒီေျမာင္းကို လမ္းနဲ႔အညီတံတားထိုးလိုက္တာနဲ႔ ကိစၥျပတ္ပါတယ္။ Plan view
ပံုစံက အဂၤလိပ္အကၡရာ " i " အၾကီးပံုစံပါ။
တရုတ္ျပည္ေတာင္ပိုင္း
တရုတ္ျပည္ေတာင္ပိုင္းကို
အထူးဖြံ႔ျဖိဳးေရးေဒသအျဖစ္ တည္ေထာင္မယ္ၾကံေတာ့ တိန္႔ေရွာင္ဖိန္လက္ထက္ပါ။
တရုတ္အစိုးရက လိုအပ္တဲ့
ရင္းႏွီးျမွပ္ႏွံမႈဆိုင္ရာဥပေဒေတြျပဌာန္းျပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ေဟာင္ေကာင္က
နံမည္ၾကီး developer ေတြကိုေခၚျပီး ေျမတစ္ဧကကို တစ္ယြမ္ႏႈံးနဲ႔
(အလကားဘဲဆိုပါေတာ့ဗ်ာ) ေပးလိုက္ပါတယ္။
ျပိးေတာ့ သူတို႔အၾကိဳက္
ပံုစံထုတ္ျပီး ျမိဳ႔ကြက္ေတြေဖာ္ခိုင္းပါတယ္။ တရုတ္ျပည္ကလမ္းမၾကီး နဲ႔
အျမန္ေမာင္းလမ္း အမ်ားစုဟာ (၄)လမ္းသြား နဲ႔ (၅)လမ္းသြားေတြပါ။
ျမိဳ႔တြင္းလမ္းမၾကီးေတြမွာ လမ္းကို Amco သံျပားေတြနဲ႔ ကာရံထားတယ္။
လမ္းဆံုေတြမွအပေပါ့။ ျပီးမွ ၈ေပခန္႔ရွိတဲ့ လူသြားပလက္ေဖာင္း၊
ပလက္ေဖာင္းရဲ႔ေဘးမွာ စက္ဘီးစီးလမ္း(ဆိုက္ကားႏွစ္စီး
လြယ္လြယ္ေရွာင္သာပါတယ္။) စက္ဘီးလမ္းနဲ႔ ပလက္ေဖာင္းၾကားမွာ
အရိပ္ရပင္ေတြစီတန္းစိုက္ထားတယ္။ အဲဒိေနာက္မွာ ကားပါကင္ဇုန္။
ကားပါကင္ဇုန္နဲ႔ စက္ဘီးလမ္းၾကားမွာေရေျမာင္း၊ ေရေျမာင္းေတြက
လူတစ္ရပ္ေက်ာ္တာမို႔ safety handrails ေတြကာထားတယ္။ ျပီးမွ shop house သို႔
အေဆာက္အဦးပါ။ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားအင္မတန္ရွားပါတယ္။ ျမိဳ႔လယ္ေခါင္ေတြမွာ
ေနရာမရွိလြန္းမွ လူးကူးစၾကၤန္တံတားေဆာက္ေပးထားတယ္။ ဒါေပမယ့္စက္ေလွခါးနဲ႔ပါ။
လူျဖတ္ကူးဘို႔ ခံုးေက်ာ္တံတားအစား underpass ေတြလုပ္ေပးထားတယ္။ underpass
တိုင္းဟာ လူမေျပာနဲ႔ ကားေတာင္ေရွာင္လို႔ ရပါတယ္။ ၂၀ ေပ၀န္းက်င္ေတြပါ။
<<<< connection is too bad as usual . Dear reader, to be continued , See you soon >>>>
ဒီေနရာက ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။
No comments:
Post a Comment